(0342) 77-65-11 | (0342) 53-00-39 | artmuseum_if [равлик] ukr.net | А. Шептицького 8, м. Івано-Франківськ

Виставка Відреставрованих Творів

Останнім часом все гучніше лунають дискусії щодо ролі музеїв в сучасному світі, методів роботи та завдань, покладених на його співробітників. Одним із пріоритетних для себе завдань Музей мистецтв Прикарпаття вважає реставрацію творів мистецтва. Свого часу музей став притулком «волаючих по допомогу» ікон, що потрапили із складів «культового майна», отримав у спадок значну кількість понівеченої часом, а здебільшого людською недбалістю та незрозумілою жорстокою ненавистю культової скульптури. Реставрація – процес складний, що потребує високої фахової підготовки, тривалий та дороговартісний. В Музеї мистецтв Прикарпаття активно ведеться робота з реставрації за державний рахунок та власним коштом установи. В експозиції представлено дванадцять творів живопису, іконопису, скульптури, відреставрованих таким чином впродовж року, що минає. В процес роботи були задіяні завідувач сектору реставрації Зеновій Крок, художник-реставратор Віталія Жолобак та фахівці ЛФ ННДРЦУ. Незважаючи на активну роботу по збереженню культурної спадщини, у фондах музею зберігається ще чимало творів, що «чекають» на свого благодійника. З досвіду багаторічної роботи з’являється глибоке переконання, що тільки через тісну співпрацю між науковими працівниками музею, реставраційними майстернями, місцевими органами влади, окремими меценатами можна знайти ефективний шлях до порятунку музейних пам’яток. Лише тоді, коли ми всі разом об’єднаємо зусилля й донесемо до свідомості високих можновладців та громадськості усвідомлення того, що збереження та безпека культурних надбань є невід’ємною частиною безпеки самої держави, нам вдасться донести до нащадків безцінні скарби нашої культури. Адже без минулого немає майбутнього.

сакральна скульптура із фондової збірки

Виставку творів сакральної скульптури із фондової збірки Музею мистецтв Прикарпаття відкрито у рамках відзначення Днів європейської спадщини. Експоновані п’ять скульптур в минулому були складовими створеного у 30 – 40-х роках XVIII століття   декоративного-пластичного ансамблю колегіального костелу Непорочного Зачаття Діви Марії, святих Андрія та Станіслава (1703 ), поруйнованого у 60-х роках минулого століття. Виставка покликана не лише ознайомити відвідувачів із творчим доробком відомих та безіменних майстрів сакральної пластики, що були причетними до розкішного  оздоблення храму, а й привернути увагу до потреб реставрації творів, що складають культурне надбання регіону. Відвідувачам буде запропоновано екскурсію, спрямовану, зокрема, на знайомство з історією колишнього храму, та інформацію про представлені  скульптури. Цією виставкою колектив ММП  має на меті привернути увагу громадськості до необхідності збереження культурної спадщини.

Невідомий майстер.

Святий Йосип з дитиною-Христом на руках  (з головного вівтаря). Близько 1700 р. 

Дерево, різьба, левкас, поліхромія, золочення 

Йоганн Ґаспар Колерт (8. 01. 1698 – після 1759).

Ангел (з вівтаря Матері Божої Ченстоховської). 30 – 40-ві рр. XVIII ст.

Дерево, різьба, левкас,  поліхромія, золочення.

Невідомий майстер.

Ангел (з вівтаря Розп’яття Христового). 30 – 40-ві рр. XVIII ст. 

Дерево,різьба, левкас, поліхромія, золочення.

Йоганн Ґаспар Колерт (8. 01. 1698 – після 1759).

Ангел-путто. Деталь оздоблення балдахіну вівтаря св. Вінсента. 30 – 40-ві рр. XVIII ст.

Дерево, різьба, левкас, поліхромія,  золочення.

Невідомий майстер.

Се Людина (з вівтаря св. Йосипа). 30 – 40-ві рр. XVIII ст. 

Дерево, різьба,  левкас  поліхромія, золочення.

Справжній Шевченко

Такого в Івано-Франківську ще не було.
Оригінальні твори Тараса Шевченка, що досі зберігалися в музеї Шевченка в Києві, вперше презентують в Музеї мистецтв Прикарпаття — на виставці “Справжній Шевченко”.

#тгш_іф #справжнійШевченко

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 

Дослідники вважають, що неможливо розділяти Шевченка-художника та Шевченка-поета. Його малюнки вважають своєрідними творчими ескізами до письмових творів. 

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖



✨ Бо його картинам властиві об’єм і глибина. 

 

✨ Його акварелі — це ніжні кольорові співвідношення, дивна гармонія переходу одного кольору в інший. І водночас — чітка фіксація у передачі світла і тіні. 

 

✨ Його портрети — це симбіоз зовнішнього вигляду і внутрішнього світу. Це відчуття миті, коли людина, позуючи художникові, все ж залишається наодинці із собою. Де кожний із зображених — окремий характер, окрема доля, окреслена без будь-якої тенденційності, артистично вільно і тактовно. 

 

✨ Його пейзажі — реалістичні, позбавлені будь-якої ідеалізації. Вони купаються в світлі, а повітря там — легке і делікатне.

 

✨ Він — майстер тогочасної критики, колористики і архітектурних пейзажів топографічної точності.

 

✨ Він писав олією, аквареллю, сепією, тушшю, свинцевим олівцем на міфологічні, історичні та побутові теми, архітектурні та ландшафтні пейзажі.  І став основоположником реалізму в українському образотворчому мистецтві. 

 

Сміливий. Відвертий. Естетський. Мрійливий. 

 

Малярська творчість митця нараховує понад 20 полотен та близько 1200 графічних творів (акварелі, рисунки олівцем, тушшю, офорти). 

 

І водночас поетична спадщина — понад 240 творів.

 

Він — Тарас Шевченко. Справжній.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 

В експозиції будуть представлені більше 30 творів, що ілюструють різні періоди життя художника: доакадемічний час, навчання в Петербурзькій Академії мистецтв, нетривалі подорожі Україною та роботу в Київській Археографічній комісії, довгі роки заслання та останні роки життя в Петербурзі. Серед найбільш відомих картин Шевченка відвідувачі виставки в Івано-Франківську зможуть побачити автопортрети, «Катерину», «Селянську родину», «Одаліску». Також представлять портрет В.А.Жуковського пензля Карла Брюллова, за кошти з продажу якого поета викупили з кріпацтва.

 

🟠 ТРИВАЛІСТЬ ВИСТАВКИ:  26.10—21.11

🟠 ЗАМОВЛЕННЯ ГРУПОВИХ ЕКСКУРСІЙ:  +380 96 919 97 00

 

Ця унікальна подія відбувається у співпраці Національного музею Тараса Шевченка та Музею мистецтв Прикарпаття за фінансової підтримки юридичної компанії Моріс Груп (MORIS).

 

🟠 ГРАФІК РОБОТИ МУЗЕЮ:

⏰ вівторок 26.10 — 11:00–13:00

⏰  інші дні — 10:00–17:00

⏰ понеділок: вихідний

📞 (0342) 77-65-11; (0342) 53-00-39

 

🟠 ВХІД – за ціною вхідного квитка до музею. Задля безпеки та комфорту всіх відвідувачів виставки в музеї — обов'язкове дотримання маскового режиму.

Відлуння часу

 

                                           

Розп'яття. 2018. 

Музей мистецтв Прикарпаття презентує виставку художніх творів відомого українського художника Валерія Дувірака «Відлуння часу». 

Валерій Дувірак – митець необарокового мистецтва. У своїй творчості успадкував багато знань від великих майстрів епохи ренесансно-барокового періоду. У портретах виконаних В. Дувіраком відчувається «дух» зображеної особи, її емоції, характер і манера поведінки. Кожну особу митець «наділяє» пишністю, легкістю і величністю. Варто зауважити, що на творчість В. Дувірака також сильно вплинула естетична думка і мистецька позиція школи О. Новаківського, з якою художник познайомився ще замолоду під час навчання у Львові. Ізограф інколи відступає від реалістичної художньої лінії. Його портретні герої часто наділені лицарськими чеснотами: непохитність щодо справ добра, любові і справедливості, а також непідкореність злу, несправедливості і гріху.

 

Жертвоприношення Авраама. 2018.

 Ангел Й. Пінзеля. 2018.

Святий Никодим. 2018.

Єврейський наспів. 2018.

Гуцулія. 2018.

Світ новий. 2016.

Роксолана. 2020.

Маруся Чурай. 2021.

 

Писанкарство

Писанка - це один з елементів обрядової традиції Великодня. З нагоди цього великого свята Музей мистецтв Прикарпаття щорічно проводить майстер-класи з писанкарства.  Ми запалюємо свічки і запрошуємо  Вас приєднатися до цього сакрального дійства, під час якого у Вас буде можливість створити свою власну писанку! На майстер-класі з писанкарства ви почуєте про  символіку та історіїю виникнення писанок.

Як проходить майстер-клас з писанкарства?

 

Писанкарство цікаве не тільки тим, що має довгу й цікаву історію, це ще й дуже захоплюючий багатоетапний процес:

 

1.    Спочатку Вам запропонують вибрати орнамент, який ви  хотіли б зобразити;

2.    Потім Ви нанесете візерунок на яйце олівцем;

3.    Після цього наведете певні елементи гарячим воском за допомогою писачка. Коли Ви опустите яйце в барвник і продовжите роботу, ці елементи залишаться білого кольору. І так з кожним наступним шаром.

 

 

Цей процес буде цікавий і дорослим, і дітям, а готова писанка стане прекрасним подарунком близькій людині або красивою  прикрасою святкового столу. 

Крім особливого інструменту для писанок – писачка,  яйце фарбується за допомогою воску та спеціальних анілінових фарб. На майстер-класі в музеї все це буде у Вашому розпорядженні. Ви будете мати можливість випробувати себе в різних техніках розпису писанок і вибрати ту, яка найбільше до душі.

Тільки уявіть: справжня українська писанка, яку Ви покладете в святковий кошик, буде створена вашими власними руками! Ви зможете особисто долучитися до збереження українських звичаїв і традицій, а головне - навчити цьому дітей. Тому вибирайте зручний час, беріть з собою всю сім'ю і приходьте до нас на майстер-клас з писанкарсва!

 

Ми можемо приїхати до Вас в офіс з усім необхідним для розпису писанок і провести корпоративний майстер-клас. Напередодні Великодня навіть дорослі починають вірити в диво і згадують традиції. Немає нічого кращого для створення святкового настрою, ніж  майстер-клас з писанкарства!

 

Мої мантри. (Витинанка)

Виставка творів Христини Дувірак «Мої мантри» (Витинанка)

     На виставці представлено біля 45-ти творів, серед яких два твори з фонду збірки Музею мистецтв Прикарпаття.

    Майстриня добре відома своїми творами. Це 4 персональна виставка Христини Дувірак, яку вона експонує в музеї.

      Христина Дувірак закінчила Косівський технікум народних промислів, а пізніше Львівський державний інститут прикладного та декоративного  мистецтва. Працювала  в художньому фонді м. Івано-Франківська (Монументальний цех). З 1995 року працює на освітянській ниві – вчитель образотворчого мистецтва та художньої культури.

      Особливе захоплення художниці – це витинанка. Х.Дувірак фаховий митець, що чудово  володіє тонкощами композиції, ритмом, символікою, має розвинену фантазію, віртуозно володіє ножицями, інколи поєднує живопис з витинанкою. Особливо заслуговують на увагу – це складні сюжетні композиції, які виконанні філігранно.

      Тематика творів – народні герої, народні звичаї. Сакральна архітектура (Закарпаття, Львівщини, Івано-Франківщини), з яких більшості вже немає. А ще художниця цікавиться давньою історією та природою свого краю.На виставці представлені портрети відомих художників : Йосипа Сорахтея,  Опанаса Заливахи, Модеста Сосенка.

    Христина Дувірак займається ще громадською діяльністю. Є членом громадською організації «Бойківщина». Приймає участь у виставках, конгресах та фестивалях цієї громади.

     Крім цього Христина Довірак цікавиться абстрактних мистецтвом, тому і вирішила спробувати себе у ньому, брала участь у виставці «Жінки-художниці – абстракціоністки».

      Твори художниці зберігаються в приватних колекціях України та за кордоном.

Радість Великодня. 2020. 

Ліна Костенко. 2020.

Чари ночі Івана Купала. 2020.

Модест Сосенко. Втрати. 2020.

Марічка. 2018.

Іванко. 2018.

Спомин про О. Сорохтея. 2018.

 

 

 

«Речі і квіти» Світлани Хміль.

На стриху. 2018

РЕЧІ І КВІТИ

Виставка живописних творів «Речі і квіти» франківської мисткині  є восьмою персональною та першою в експозиційному просторі Музею мистецтв Прикарпаття. Ім’я художниці є відомим у культурно-мистецькому середовищі міста. Виразний живописний метод, котрий   активно   виринає   з   композиційної  канви  кожного    із   творів С. Хміль,  дає  можливість  безпомилкового  встановлення  їх  авторства. Емоційна складова представлених в експозиційній залі робіт закладена у чистих барвах численних відтінків, що лежать в основі кольорової палітри. А ще в імпресіоністичній легкості тла її композицій, а, найголовніше, у «незвично» трактованих звичних для всіх предметах побуту, кожен з яких живе у форматі картин своїм життям, відомим лише Світлані. Будучи і фантастичними, і реалістичними водночас, сюжети творів С. Хміль завжди сповнені символічних підтекстів, які пропонує розгадати глядачу художниця.

Реалізуючи    власне   покликання,   С. Хміль  стала  студенткою художньо-графічного факультету, який завершила у 1995 році. Глибокий внутрішній світ,  людська доброта С. Хміль, поєднані з професіоналізмом, є тим невичерпним джерелом, з якого можуть втамовувати спрагу численні студенти Інституту мистецтв Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, де мисткиня, працюючи на посаді старшого викладача кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації, прагне передати власні знання та досвід. Багатий творчий доробок С. Хміль у галузі малярства, книжкової та станкової графіки став запорукою її членства у Національній спілці художників України. Авторка експонованих творів – учасниця регіональних, всеукраїнських, міжнародних виставок та пленерів; хист до мистецтвознавчого аналізу допоміг їй також в організації та кураторстві кількох художніх виставок митців краю.

                                                                                                           Головний зберігач фондів ММП   В. Доскалюк.

Серпневі. 2015

 

Соняхи. 2018

 

Гербарій вересня. 2018

 

Дикі грушечки. 2019

 

Натюрморт з капітеллю. 2015

 

Грушки і трави. 2018

 

 

 

Виставки творів Георгія та Данила Нарбутів

Присвячена 30-річчю проголошення Незалежності України виставка презентує твори двох Нарбутів, Георгія та Данила, батька і сина, що зберігаються у фондовій збірці Музею мистецтв Прикарпаття. Кожен з авторів пройшов особистий непростий життєвий шлях, виробивши свій мистецький почерк, залишивши власні творчі напрацювання як згадку про себе для нащадків.

          Окрасою фондової колекції графіки ММП є експонований на виставці аркуш з оригінальним рисунком літери «А» «Української абетки» 1917 року, яка стала першим масштабним твором Георгія Нарбута (1886 – 1920), в якому він виразно виявив власну національну ідентичність, до якої йшов тривалий час, творчо працюючи у Петербурзі (1906 – 1917). Впродовж десяти років він долав складний шлях національного самоусвідомлення; його цікавила етнографія, козацька старовина, і, як результат – переїзд до Києва. Саме у Києві книжковий ілюстратор Г. Нарбут перетворився на універсального графіка з виразним власним стилем. Митець високо цінував свої композиції до «Абетки» 1917 року, оскільки обрав їх для презентації  власної творчості на виставці з нагоди відкриття Української академії мистецтв 22 листопада 1917 року, до створення якої долучився і де обіймав посади професора, а згодом і ректора. За життя художника були видані лише пробні відбитки (крім літери «А»), тимчасом як сама «Українська абетка» друком вийшла у 1921 році, вже після його  передчасної  смерті.   Г. Нарбут став творцем  державної  символіки Української Народної Республіки, її атрибутів: герба, печатки; його сміливо можна вважати батьком перших українських грошей, марок, цінних паперів. Його творчий шлях означений також значною кількістю ілюстрацій до байок, гербовників. До низки представлених на виставці творів, які засвідчують непересічний талант графіка, належать також оригінальні композиції «Таха Бульбаха» –  ілюстрація до дитячої книжки «Царство іграшок Дікса», силуети батьків та дітей художника.        

З любов’ю до України пройшов по життю син Георгія Нарбута – Данило. Нарбут (1916 – 1998), відомий театральний декоратор, живописець, заслужений художник (1990), народний художник (1994) України, лауреат Державної премії України  ім. Т. Шевченка (1996),  ставши   відданим  суспільно-естетичним ідеалам свого батька. Все його життя було тісно переплетене з історичними подіями, які відбувались в Україні. У 1936 році був репресований за антирадянську діяльність; провів два роки у виправних таборах посиленого режиму з подальшою висилкою і забороною жити в Києві, воював на фінському фронті. А далі була творча праця художником-декоратором у багатьох театрах  України: Коломиї, Ковеля, Луганська, Чернівців, Івано-Франківська. З 1965 року став головним художником Черкаського музично-драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка, куди привніс високу національну образотворчу ідею. Як декоратор оформив понад 250 вистав. Своїм нащадкам митець залишив роботи, присвячені історії Київської Русі, життю волелюбного козацтва, природі України, полотна на теми українських свят і обрядів, народного побуту та історичних героїв. Про це переконливо свідчить тематика  творів Д. Нарбута («Золоті ворота в Києві. 1037 р.», «Капище. Перун», «Скоморохи», «Стояло городище», «Олекса Довбуш», два варіанти «Лісової пісні», що, зважаючи на написи зі звороту, були ескізами до театральних вистав у Чернівцях, графічний твір «Тополя»), які зберігає ММП та пропонує для перегляду відвідувачам з нагоди ювілейної виставки.  

Поодинокі твори Нарбутів, що входять до зібрання ММП, в минулому вже були експонованими, проте всі роботи, якими володіє музей, є презентованими вперше.    

 

Лист абетки "А". 1917. Папір, туш, перо. 

Георгій Нарбут

Репродукція Марок (Шагів). 1918. Папір, друк.

Георгій Нарбут

Репродукція Банкноти Номіналом 100 Грн. ("Горпинка"). 1918. Папір, друк.

Георгій Нарбут

Репродукція Проекту Державного Герба.  1918. Папір, друк.

Георгій Нарбут

Силуети Дітей Художника (Марини Та Данила. 1917. Папір, туш, перо.

Георгій Нарбут

 

Олекса Довбуш. 1963. Картон, темпера.

Данило Нарбут

  

Скоморохи. 1979. Полотно, темпера

 Данило Нарбут

         

Стояло городище. 1979. Полотно, темпера.

 Данило Нарбут

Лісова пісня. Весна. 1960. Полотно, олія.

 Данило Нарбут

Лісова пісня. Літо. 1960. Полотно, олія.

 Данило Нарбут

Богдан Губаль. пастель

Пророк

Прес-реліз

   «Пастель – одна з обраних технік, у якій працює Богдан Губаль. Багато експериментує з кольором тла і колірними підкладками. Сухий матеріал крейда – міниться, блищить, створює враження глибини, чи навіть прориває простір, але техніка – ніщо, порівняно з духом, що наповнює твори митця».                                                      

                   Кандидат мистецтвознавства, доцент  Надія Бабій

    Губаль Богдан Іванович народився 18 січня 1952 р. в селі Хащовані Сколівського району Львівської області.

У 1971 році закінчив Львівськe училище прикладного мистецтва ім. І. Труша, відділ художньої кераміки (викладачі: Т. М. Драган, С. І. Костирко). З 1973 по 1978 рр. навчався у Львівському інституті прикладного та декоративного мистецтва – тепер Львівська академія мистецтв (викладачі: М. В. Курилич, В. А. Овсійчук, М. Д. Вендзилович, М. І. Яців).

Дипломна робота «Проект Татарського академічного театру ім. Г. Камала»  удостоєна премією і золотою медаллю на Всесоюзній виставці студентських робіт у Ленінграді та Києві.

Працює в художньому текстилі, дизайні інтер'єру, акварелі, пастелі, графічного дизайну. Автор раціоналізаторських винаходів у галузі дизайну інтер’єру, меблів та розпису тканини  (24 авторські права і патенти).

З 1979 р. бере участь в обласних, зональних, республіканських, всесоюзних та міжнародних виставках, автор 50-ти персональних виставок у різних містах України і за кордоном. Творчість Б. Губаля відзначено у альбомі «200 ІМЕН. Декоративне мистецтво кінця ХХ століття».

1990 р. – член Національної спілки художників України.

Працює професором кафедри дизайну, історії і теорії мистецтва Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

2002 р. –  акредитований член Української академії архітектури.

2007 р.– нагороджений медаллю «За подвижництво в культурі Прикарпаття».

За твори нагороджений багатьма преміями: премія імені Василя Стефаника, премія імені Івана Вагилевича, премія імені Ярослава Лукавецького та премія імені Іллі Рєпіна. 2001 рік – за вагомий особистий внесок у розвиток культури і мистецтва, вагомі творчі здобутки удостоєний почесного звання «Заслужений діяч мистецтв України».

Твори Богдана Губаля зберігаються в музеях Івано-Франківська, Казані, Львова, Меджибожа, Хмельницького, Дрогобича, Рівного, Переяслав-Хмельницького, Полтави, Києва, Харкова, Вінніпеґа, Торонто та в приватних колекціях Німеччини, Австралії, Австрії, Великобританії, Ізраїля, Канади, Татарстану, Південної Кореї, Польщі, Росії, США, Хорватії, Чехії, Угорщини, Фінляндії, Франції.                                   Творче кредо: «Вічний рух і одна мить».  

На виставці експонується 61 твір в техніці пастель за період 2012-2021 рр. Виставка побудована з двох блоків: пейзаж (пленер) та асоціації і трансформації.

Мені приснився сон

Морозний день

Шелест осені

Зимовий день

Зв'язок

 

Ноктюрн

 

Відлига

 

 

 

 

 

 

 

 

Колекція

 Колекція - виставка творів живопису та графіки з приватних колекцій членів Івано-Франківського "Мистецького братства" 

Богдан Шляхтич (1938 р.н.). Калуш 

"Перед дощем", 1997 р.

З колекції Михайла Мурафи 

Богдан Шляхтич (1938 р.н.). Калуш 

"Поріг дідівської хати", 2014 р.

З колекції сім'ї Кузівих

 

Михайло Зорій (1908 -1995). Івано-Франківськ

"Українська мадонна".

З колекції Богдана Бринського

Валерій Дувірак (1951 р.н.). Івано-Франківськ

"Бойківська мадонна", 2015 р.

З колекції Ігоря Роп'яника

Віктор Жмак (1954 р.н.). Львів 

"Львів смурний", 2015 р.

З колекції Галини Петрової

Антон Ковач (1962 р.н.). Ужгород

"Карпатський етюд", 2016 р.

З колекції сім'ї Кузівих

Богдан Бринський (1954 р.н.). Івано-Франківськ 

"На Стрітення"

З колекції Тараса Майстришина

Іван Лобода (1926 - 2017). Івано-Франківськ

"Причал в Хості"

З колекції сім'ї Кузівих

Олександр Шеванюк (1918-1996). Івано-Франківськ 

"Зимовий день", 1992 р.

З колекції Анатолія Пастушенка

Володимир Гуменний (1952 - 2013). Івано-Франківськ

"Будеш бита пареним буком", 2004 р.

З колекції сім'ї Королів

 

Дочірні категорії

Виставки

Іван Рибарчук

Народився березня 1972 р.,  в м. Київ, (Україна)

Сучасний український художник. Працює в різноманітних жанрах  стилях і техніках образотворчого мистецтва. Член художнього обєднання «Коло»

 

Освіта :

·       Київський університет будівництва та архітектури. (1992-1997рр.)

·       Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (2007-2011рр.)

·       Навчався в приватних студіях, та у відомих українських художників.

 

Участь у виставках:

·       Всеукраїнські виставки у ЦБХ (Центральний будинок художника). м. Київ 2001-2014рр.

·       Виставка «Простір» (галерея Університет» 2006р.)

·       «Тиждень словянського мистецтва в Берліні» Германія Берлін.2008р.

·       «Дні словянської культури в Парижі.» Париж. Франція 2008р.

·       Виставка «Український живопис» (галерея «Лавра» 2009р.)

·       Виставка ( Галерея  Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника "НЕФ" «Відкрите небо») 2010р.

·       Виставка (галерея «Ра» « Прогулянки Києвом»)

·       Персональна і групова виставка в Лондоні Linden Gardens, Notting Hill, галерея  AUCB,  «Магія України» 2014 -2015р

 

Участь у пленерах:

Переяслав, Керч, Седнів, Канів, Гурзуф, Рига, Познань,Чернігів. (2000 – 2014рр.)

 

Роботи знаходяться в багатьох регіональних музеях та приватних колекціях України та за кордоном. 

 

Іван Рибарчук

 

Живопис

 

Живописна серія «Мальований Світ» є реалізацією вражень від мандрівок мальовничими куточками України. Здається, що можна безкінечно заглиблюватись у навколишній простір і кожного разу бачити нові подробиці…

Іван Рибарчук

«Школа роботи з натури, пройдена в молодості Іваном Рибарчуком, багато дала в подальшому його творчому розвитку. Його полотна вирізняються багатою фактурою, складними живописними рішеннями. Композиційна архітектоніка, побудова простору, пластика та колорит наділені такою виразністю, що вибраний художником об’єкт (ніби скромний і не маючий особливого значення) виростає в художній образ великої естетичної ваги. Композиція з пологих горизонтальних ліній перетинається з узагальненими масами дерев і трав (картина «Василеві батоги»), а тональні контрасти відповідають виваженому, помірному кольоровому рішенню, завдяки чому ландшафт проникнений ясністю і спокоєм»

Наталія Найда-Капуловська (Художник)


«Живая плоть красок, словно тесто в квашне, шевелится. 
Так и дышит энергетикой картина. 
Расплющенное озеро вытянулось крокодилом. 
А ещё оно в контурах схоже с Чёрным морем, и картина - будто карта Украины. 
В цветах угадываются оттенки флага. 
Линии мазков уверенные, сильные. 
Свежий ветер несет обрывки облаков. Холмы сползают. 
Земля, дарящая живому жизнь. 
Дышит и сама кажется живой. 
Она и есть герой картины. 
Словно матерь– история не завершила в этих краях бег времени. 
Созидательный экспрессионизм Рыбарчука захватывает. 
Аллюзии додают изящества. 
Обаяние художественного метода, перенесенного на родную почву. 
Неустойчиво всё и готово к движению. 
Щедро льёт краску на полотно художник.»

 

Леонід Сілаєв (мистецтвознавець)